bookshelf project : done !!!

rakbukuAkhirnya setelah menunggu sekian lama (menunggu sang tukang available), kelar juga nih rak buku. Tinggal ganti foto aja nih, udah ga up-to-date.

Semoga dengan adanya rak ini memotivasi gua buat nambah buku disana & dibaca jg tentunya,  hahaha…

oke champ..!!!

About alvanalvian

my name is alvan
This entry was posted in Snapshot and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to bookshelf project : done !!!

  1. gnurannisa says:

    Makasih loh dipajang uda alvan, yang paling penting dari foto ini adalah kalender di kiri bawah😀

  2. alvanalvian says:

    Hehehe.. Sami2 Gis..

  3. albertrizadi says:

    haha jaman sekarang mah pake ebook aja bung alvann😀 lebih praktiss.. kalo mau pindahan (buat orang nomaden kayak gw) gak perlu repot mikirin gimana mindahin tuh buku2 :p

  4. odimanis says:

    nunggu tukang? gue pasang sendiri di kamar gue. *lemah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s